A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.
| Előző változat mindkét oldalon Előző változat Következő változat | Előző változat | ||
|
muszaki_informatika:raylib [2024/01/28 16:48] knehez |
muszaki_informatika:raylib [2024/02/20 10:24] (aktuális) knehez [Telepítés és konfiguráció] |
||
|---|---|---|---|
| Sor 1: | Sor 1: | ||
| - | ====== Raylib: A C nyelvű Játékfejlesztési Könyvtár ====== | + | ====== Raylib: A C nyelvű játékfejlesztési könyvtár ====== |
| A **raylib** egy egyszerű és könnyen használható C nyelvű könyvtár, amit játékfejlesztéshez és multimédiás alkalmazásokhoz készítettek. | A **raylib** egy egyszerű és könnyen használható C nyelvű könyvtár, amit játékfejlesztéshez és multimédiás alkalmazásokhoz készítettek. | ||
| Sor 19: | Sor 19: | ||
| * **Példák és Tutorialok**: Sok példa és oktatóanyag található az oldalon | * **Példák és Tutorialok**: Sok példa és oktatóanyag található az oldalon | ||
| + | ===== Egyszerű telepítés ===== | ||
| + | |||
| + | A raylib függőséggekkel, példakóddal telepíthető fejlesztőkörnyezet: | ||
| + | |||
| + | {{ :muszaki_informatika:codeblocks.zip | Hordozható codeblocks }} | ||
| ===== Telepítés és konfiguráció ===== | ===== Telepítés és konfiguráció ===== | ||
| - | - Töltsük le az include és lib fájlokat tartalmazó {{ :muszaki_informatika:raylib.zip |}}-et. | + | Ha már korábban letöltött CodeBlocks rendszeren szeretnénk használni a raylib-et, akkor az alábbi leírás alapján használjuk: |
| + | |||
| + | - Van saját telepítője is, de egyszerűbb ha letöltjük az **include** és **lib** fájlokat tartalmazó {{ :muszaki_informatika:raylib.zip |}}-et. | ||
| - Hozzunk létre egy konzol alkalmazást a codeblocks-ban | - Hozzunk létre egy konzol alkalmazást a codeblocks-ban | ||
| - A létrejött **main.c** fájl könyvtárába tömörítsük ki a letöltött zip-et | - A létrejött **main.c** fájl könyvtárába tömörítsük ki a letöltött zip-et | ||
| Sor 41: | Sor 48: | ||
| // Initialization | // Initialization | ||
| - | SetTargetFPS(60); // Set our game to run at 60 frames-per-second | + | SetTargetFPS(60); // Set our app to run at 60 frames-per-second |
| // Main game loop | // Main game loop | ||