A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.
| Előző változat mindkét oldalon Előző változat Következő változat | Előző változat | ||
|
muszaki_informatika:raylib [2024/01/28 17:09] knehez [Telepítés és konfiguráció] |
muszaki_informatika:raylib [2024/02/20 10:24] (aktuális) knehez [Telepítés és konfiguráció] |
||
|---|---|---|---|
| Sor 19: | Sor 19: | ||
| * **Példák és Tutorialok**: Sok példa és oktatóanyag található az oldalon | * **Példák és Tutorialok**: Sok példa és oktatóanyag található az oldalon | ||
| + | ===== Egyszerű telepítés ===== | ||
| + | |||
| + | A raylib függőséggekkel, példakóddal telepíthető fejlesztőkörnyezet: | ||
| + | |||
| + | {{ :muszaki_informatika:codeblocks.zip | Hordozható codeblocks }} | ||
| ===== Telepítés és konfiguráció ===== | ===== Telepítés és konfiguráció ===== | ||
| + | |||
| + | Ha már korábban letöltött CodeBlocks rendszeren szeretnénk használni a raylib-et, akkor az alábbi leírás alapján használjuk: | ||
| - Van saját telepítője is, de egyszerűbb ha letöltjük az **include** és **lib** fájlokat tartalmazó {{ :muszaki_informatika:raylib.zip |}}-et. | - Van saját telepítője is, de egyszerűbb ha letöltjük az **include** és **lib** fájlokat tartalmazó {{ :muszaki_informatika:raylib.zip |}}-et. | ||
| Sor 41: | Sor 48: | ||
| // Initialization | // Initialization | ||
| - | SetTargetFPS(60); // Set our game to run at 60 frames-per-second | + | SetTargetFPS(60); // Set our app to run at 60 frames-per-second |
| // Main game loop | // Main game loop | ||