A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.
Előző változat mindkét oldalon Előző változat | |||
muszaki_informatika:raylib_vis_functions [2024/02/20 19:20] knehez |
muszaki_informatika:raylib_vis_functions [2024/02/28 10:11] (aktuális) knehez |
||
---|---|---|---|
Sor 1: | Sor 1: | ||
+ | ====== 2D alap kiinduló kód ====== | ||
+ | A következő programváz jó kiinduló pont a 2D grafikai fejlesztésekhez. | ||
+ | <sxh c> | ||
+ | #include <raylib.h> | ||
+ | |||
+ | int main() { | ||
+ | // Initialization | ||
+ | const int screenWidth = 800; | ||
+ | const int screenHeight = 450; | ||
+ | InitWindow(screenWidth, screenHeight, "Graphics"); | ||
+ | |||
+ | SetTargetFPS(60); // Set FPS | ||
+ | |||
+ | while (!WindowShouldClose()) { // Main game loop | ||
+ | // Update | ||
+ | |||
+ | // Draw | ||
+ | BeginDrawing(); | ||
+ | |||
+ | ClearBackground(RAYWHITE); // Clear the background | ||
+ | | ||
+ | /// put here your code | ||
+ | | ||
+ | EndDrawing(); | ||
+ | } | ||
+ | CloseWindow(); | ||
+ | return 0; | ||
+ | } | ||
+ | </sxh> | ||
====== Szinusz függvény ábrázolása 2D-ben ====== | ====== Szinusz függvény ábrázolása 2D-ben ====== | ||