Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Következő változat
Előző változat
tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda [2022/09/13 09:09]
kissa létrehozva
tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda [2022/10/08 14:38] (aktuális)
kissa [Játék koncepció]
Sor 2: Sor 2:
  
 ==== Játék koncepció ==== ==== Játék koncepció ====
-//A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése.//​+//A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése, kezdeti tervrajzok.// 
 + 
 +2D-s "​Crossy roads" stílusú játék, ahol a játékos egy harcost irányít, akinek a sárkányokat elkerülve kell megszereznie a kincset. 
 + 
 +Előzetes képernyőterv:​ 
 + 
 +{{:​tanszek:​oktatas:​jatek_prototipusok:​jatek_prototipusok:​road-crossing-game.drawio.png?​593|}}
  
 ==== Célzott platformok ==== ==== Célzott platformok ====
 //Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?//​ //Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?//​
 +
 +  * cross-platform (PC és mobil)
 +  * böngészőből játszható
  
 ==== Irányítás ==== ==== Irányítás ====
 //Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?//​ //Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?//​
 +
 +  * PC-n az egér nyomvatartásával
 +  * telefonon a kijelző megérintésével
 +  * amíg a játékos nyomva tartja az egeret/​kijelzőt,​ addig a játékos jobbra mozog 
  
 ==== Játékmenet ==== ==== Játékmenet ====
 //Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?//​ //Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?//​
 +
 +  * a játékos a képernyő bal oldaláról indul, jobb oldalán sárkányok mozognak fel és le, a kincsesláda a sárkányok után van elhelyezve
 +  * az egér nyomvatartásakor a játékos jobbra elmozdul
 +  * ha a játékos sárkánnyal ütközik, a játék újraindul
 +  * ha a játékos eléri a kincsesládát,​ nyer, és a játék újraindul
  
 ==== Asset-ek ==== ==== Asset-ek ====
-//Milyen grafikus, és egyéb (pl. audió) ​objektumokra ​van szükség?//​+//Milyen grafikus, és egyéb ​fájlokra ​(pl. audió, map, pályadefiníció) van szükség?//​ 
 + 
 +  * Sprite-ok:​ 
 +    * háttér 
 +    * játékos 
 +    * ellenség 
 +    * kincsesláda
tanszek/oktatas/jatek_prototipusok/jatek_prototipusok/gdd_pelda.1663060192.txt.gz · Utolsó módosítás: 2022/09/13 09:09 szerkesztette: kissa