A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.
Előző változat mindkét oldalon Előző változat Következő változat | Előző változat | ||
tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda [2022/09/13 09:13] kissa [Játék koncepció] |
tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda [2022/10/08 14:38] (aktuális) kissa [Játék koncepció] |
||
---|---|---|---|
Sor 3: | Sor 3: | ||
==== Játék koncepció ==== | ==== Játék koncepció ==== | ||
//A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése, kezdeti tervrajzok.// | //A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése, kezdeti tervrajzok.// | ||
+ | |||
+ | 2D-s "Crossy roads" stílusú játék, ahol a játékos egy harcost irányít, akinek a sárkányokat elkerülve kell megszereznie a kincset. | ||
+ | |||
+ | Előzetes képernyőterv: | ||
+ | |||
+ | {{:tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:road-crossing-game.drawio.png?593|}} | ||
==== Célzott platformok ==== | ==== Célzott platformok ==== | ||
//Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?// | //Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?// | ||
+ | |||
+ | * cross-platform (PC és mobil) | ||
+ | * böngészőből játszható | ||
==== Irányítás ==== | ==== Irányítás ==== | ||
//Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?// | //Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?// | ||
+ | |||
+ | * PC-n az egér nyomvatartásával | ||
+ | * telefonon a kijelző megérintésével | ||
+ | * amíg a játékos nyomva tartja az egeret/kijelzőt, addig a játékos jobbra mozog | ||
==== Játékmenet ==== | ==== Játékmenet ==== | ||
//Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?// | //Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?// | ||
+ | |||
+ | * a játékos a képernyő bal oldaláról indul, jobb oldalán sárkányok mozognak fel és le, a kincsesláda a sárkányok után van elhelyezve | ||
+ | * az egér nyomvatartásakor a játékos jobbra elmozdul | ||
+ | * ha a játékos sárkánnyal ütközik, a játék újraindul | ||
+ | * ha a játékos eléri a kincsesládát, nyer, és a játék újraindul | ||
==== Asset-ek ==== | ==== Asset-ek ==== | ||
- | //Milyen grafikus, és egyéb (pl. audió) objektumokra van szükség?// | + | //Milyen grafikus, és egyéb fájlokra (pl. audió, map, pályadefiníció) van szükség?// |
+ | |||
+ | * Sprite-ok: | ||
+ | * háttér | ||
+ | * játékos | ||
+ | * ellenség | ||
+ | * kincsesláda |