====== Game Design Document ====== ==== Játék koncepció ==== //A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése, kezdeti tervrajzok.// 2D-s "Crossy roads" stílusú játék, ahol a játékos egy harcost irányít, akinek a sárkányokat elkerülve kell megszereznie a kincset. Előzetes képernyőterv: {{:tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:road-crossing-game.drawio.png?593|}} ==== Célzott platformok ==== //Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?// * cross-platform (PC és mobil) * böngészőből játszható ==== Irányítás ==== //Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?// * PC-n az egér nyomvatartásával * telefonon a kijelző megérintésével * amíg a játékos nyomva tartja az egeret/kijelzőt, addig a játékos jobbra mozog ==== Játékmenet ==== //Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?// * a játékos a képernyő bal oldaláról indul, jobb oldalán sárkányok mozognak fel és le, a kincsesláda a sárkányok után van elhelyezve * az egér nyomvatartásakor a játékos jobbra elmozdul * ha a játékos sárkánnyal ütközik, a játék újraindul * ha a játékos eléri a kincsesládát, nyer, és a játék újraindul ==== Asset-ek ==== //Milyen grafikus, és egyéb fájlokra (pl. audió, map, pályadefiníció) van szükség?// * Sprite-ok: * háttér * játékos * ellenség * kincsesláda