Tartalomjegyzék

Játék prototípusok

5. féléves programtervező informatikus hallgatók részére.

Oktatók

Forráskódok

GitHub repository

Csoportok

  1. csoport: Keresztes Iulia, Szabó Alexandra Marianna
  2. csoport: Bordás Milán, Kriston Ádám
  3. csoport: Érsek Norbert, Pogonyi Ábel Kürt, Kacsir András
  4. csoport: Kiss István Bálint, Ivacs Dávid László
    1. GDD
    2. Repository
  5. csoport: Veres Balázs László, Vitkolczi Dániel

Anyagok

1. gyakorlat

Féléves követelmények ismertetése, szoftverek telepítése.

2. gyakorlat

JavaScript alapok. Egyszerű nyelvi kvízjáték készítése HTML, CSS és JavaScript felhasználásával.

3. gyakorlat

Game Design Document. Phaser 3 keretrendszer alapjai: jelenetek, sprite-ok, ütközésvizsgálat, kamera effektek.

4. gyakorlat

Audio kezelés, tween animáció, sprite interakciók.

5-6. gyakorlat

Spritesheet animáció, időzített események, több scene kezelése.

7-8. gyakorlat

Fizikai motor, testekre ható erők, ütközés- és átfedésvizsgálat, platformer mechanika.

Hasznos linkek a beadandóhoz