Game Design Document
Játék koncepció
A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése, kezdeti tervrajzok.
2D-s „Crossy roads” stílusú játék, ahol a játékos egy harcost irányít, akinek a sárkányokat elkerülve kell megszereznie a kincset.
Előzetes képernyőterv:
Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?
Irányítás
Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?
PC-n az egér nyomvatartásával
telefonon a kijelző megérintésével
amíg a játékos nyomva tartja az egeret/kijelzőt, addig a játékos jobbra mozog
Játékmenet
Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?
a játékos a képernyő bal oldaláról indul, jobb oldalán sárkányok mozognak fel és le, a kincsesláda a sárkányok után van elhelyezve
az egér nyomvatartásakor a játékos jobbra elmozdul
ha a játékos sárkánnyal ütközik, a játék újraindul
ha a játékos eléri a kincsesládát, nyer, és a játék újraindul
Asset-ek
Milyen grafikus, és egyéb fájlokra (pl. audió, map, pályadefiníció) van szükség?
Sprite-ok:
háttér
játékos
ellenség
kincsesláda