Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok

Játék prototípusok

5. féléves programtervező informatikus hallgatók részére.

Oktatók

  • Szabó Martin, egyetemi tanársegéd, e-mail
  • Kiss Áron, tanszéki mérnök, e-mail

Forráskódok

Csoportok

  1. csoport: Keresztes Iulia, Szabó Alexandra Marianna
  2. csoport: Bordás Milán, Kriston Ádám
  3. csoport: Érsek Norbert, Pogonyi Ábel Kürt, Kacsir András
  4. csoport: Kiss István Bálint, Ivacs Dávid László
    1. GDD
    2. Repository
  5. csoport: Veres Balázs László, Vitkolczi Dániel

Anyagok

1. gyakorlat

Féléves követelmények ismertetése, szoftverek telepítése.

2. gyakorlat

JavaScript alapok. Egyszerű nyelvi kvízjáték készítése HTML, CSS és JavaScript felhasználásával.

3. gyakorlat

Game Design Document. Phaser 3 keretrendszer alapjai: jelenetek, sprite-ok, ütközésvizsgálat, kamera effektek.

4. gyakorlat

Audio kezelés, tween animáció, sprite interakciók.

5-6. gyakorlat

Spritesheet animáció, időzített események, több scene kezelése.

7-8. gyakorlat

Fizikai motor, testekre ható erők, ütközés- és átfedésvizsgálat, platformer mechanika.

Hasznos linkek a beadandóhoz

tanszek/oktatas/jatek_prototipusok/jatek_prototipusok.txt · Utolsó módosítás: 2024/03/11 09:52 szerkesztette: knehez