Játék prototípusok
5. féléves programtervező informatikus hallgatók részére.
Oktatók
Szabó Martin, egyetemi tanársegéd,
e-mail
Kiss Áron, tanszéki mérnök,
e-mail
Forráskódok
Csoportok
csoport: Keresztes Iulia, Szabó Alexandra Marianna
-
-
csoport: Bordás Milán, Kriston Ádám
-
-
csoport: Érsek Norbert, Pogonyi Ábel Kürt, Kacsir András
-
-
csoport: Kiss István Bálint, Ivacs Dávid László
GDD
Repository
csoport: Veres Balázs László, Vitkolczi Dániel
-
-
Anyagok
1. gyakorlat
Féléves követelmények ismertetése, szoftverek telepítése.
2. gyakorlat
JavaScript alapok. Egyszerű nyelvi kvízjáték készítése HTML, CSS és JavaScript felhasználásával.
3. gyakorlat
Game Design Document. Phaser 3 keretrendszer alapjai: jelenetek, sprite-ok, ütközésvizsgálat, kamera effektek.
4. gyakorlat
Audio kezelés, tween animáció, sprite interakciók.
5-6. gyakorlat
Spritesheet animáció, időzített események, több scene kezelése.
-
-
Spritesheet adatai:
frame size: 97 x 83 px
margin: 1 px
spacing: 1px
7-8. gyakorlat
Fizikai motor, testekre ható erők, ütközés- és átfedésvizsgálat, platformer mechanika.
-
-
-
Player spritesheet: 28x30px, 1px margin, 1px spacing
Fire spritesheet: 20x21px, 1px margin, 1px spacing
Hasznos linkek a beadandóhoz