Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda

Game Design Document

Játék koncepció

A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése, kezdeti tervrajzok.

2D-s „Crossy roads” stílusú játék, ahol a játékos egy harcost irányít, akinek a sárkányokat elkerülve kell megszereznie a kincset.

Előzetes képernyőterv:

Célzott platformok

Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?

  • cross-platform (PC és mobil)
  • böngészőből játszható

Irányítás

Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?

  • PC-n az egér nyomvatartásával
  • telefonon a kijelző megérintésével
  • amíg a játékos nyomva tartja az egeret/kijelzőt, addig a játékos jobbra mozog

Játékmenet

Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?

  • a játékos a képernyő bal oldaláról indul, jobb oldalán sárkányok mozognak fel és le, a kincsesláda a sárkányok után van elhelyezve
  • az egér nyomvatartásakor a játékos jobbra elmozdul
  • ha a játékos sárkánnyal ütközik, a játék újraindul
  • ha a játékos eléri a kincsesládát, nyer, és a játék újraindul

Asset-ek

Milyen grafikus, és egyéb fájlokra (pl. audió, map, pályadefiníció) van szükség?

  • Sprite-ok:
    • háttér
    • játékos
    • ellenség
    • kincsesláda
tanszek/oktatas/jatek_prototipusok/jatek_prototipusok/gdd_pelda.txt · Utolsó módosítás: 2022/10/08 14:38 szerkesztette: kissa