Ez a dokumentum egy előző változata!
Tiled map editor segítségével:
Hozzunk létre egy új fájlt a js/classes mappában, spawner.js néven, a következő tartalommal:
class Spawner {
constructor(config, clock, spawnLocations, addObject, deleteObject) {
this.id = config.id;
this.spawnInterval = config.spawnInterval;
this.limit = config.limit;
this.objectType = config.objectType;
this.clock = clock;
this.spawnLocations = spawnLocations;
this.addObject = addObject;
this.deleteObject = deleteObject;
this.objectsCreated = [];
this.objectId = 1;
}
}
Ez az osztály fogja szabályozni a spawner-ek működését. Az osztály konstruktora a következő adatokat fogadja:
config objektum:id: a spawner azonosítója,spawnInterval: objektum spawn-olás időköze,limit: aktív objektumok maximális száma,objectType: objektum típusa (MONSTER vagy CHEST)clock: a megfelelő scene-hez tartozó Clock objektum (this.time)spawnLocations: az objektumok lehetséges pozíciói,addObject, deleteObject: callback függvények, melyeket valamely objektum hozzáadása, illetve törlése esetén fog meghívni a Spawner osztály.
Az objectsCreated tömb a spawner által létrehozott aktív objektumokat tartalmazza, az objectId pedig az első létrehozandó objektum egyedi azonosítóját.