Ez a dokumentum egy előző változata!
Játék prototípusok
5. féléves programtervező informatikus hallgatók részére.
Oktatók
Szabó Martin, egyetemi tanársegéd,
e-mail
Kiss Áron, tanszéki mérnök,
e-mail
Forráskódok
Csoportok
csoport: Keresztes Iulia, Szabó Alexandra Marianna
GDD
Repository
csoport: Bordás Milán, Kriston Ádám
GDD
Repository
csoport: Érsek Norbert, Ivacs Dávid László, Kacsir András
GDD
Repository
csoport: Kiss István Bálint, Pogonyi Ábel Kürt
GDD
Repository
csoport: Veres Balázs László, Vitkolczi Dániel
GDD
Repository
Anyagok
1. gyakorlat
Féléves követelmények ismertetése, szoftverek telepítése.
2. gyakorlat
JavaScript alapok. Egyszerű nyelvi kvízjáték készítése HTML, CSS és JavaScript felhasználásával.
3. gyakorlat
Game Design Document. Phaser 3 keretrendszer alapjai: jelenetek, sprite-ok, ütközésvizsgálat, kamera effektek.
4. gyakorlat
Audio kezelés, tween animáció, sprite interakciók.
5-6. gyakorlat
Spritesheet animáció, időzített események, több scene kezelése.
-
-
Spritesheet adatai:
frame size: 97 x 83 px
margin: 1 px
spacing: 1px
7-8. gyakorlat
Fizikai motor, testekre ható erők, ütközés- és átfedésvizsgálat, platformer mechanika, object pooling.
Hasznos linkek a beadandóhoz