Ez a dokumentum egy előző változata!
Játék prototípusok
5. féléves programtervező informatikus hallgatók részére.
Oktatók
Szabó Martin, egyetemi tanársegéd,
e-mail
Kiss Áron, tanszéki mérnök,
e-mail
Forráskódok
Csoportok
csoport: Keresztes Iulia, Szabó Alexandra Marianna
-
-
csoport: Bordás Milán, Kriston Ádám
GDD
Repository
csoport: Érsek Norbert, Pogonyi Ábel Kürt, Kacsir András
GDD
Repository
csoport: Kiss István Bálint, Ivacs Dávid László
GDD
Repository
csoport: Veres Balázs László, Vitkolczi Dániel
GDD
Repository
Anyagok
1. gyakorlat
Féléves követelmények ismertetése, szoftverek telepítése.
2. gyakorlat
JavaScript alapok. Egyszerű nyelvi kvízjáték készítése HTML, CSS és JavaScript felhasználásával.
3. gyakorlat
Game Design Document. Phaser 3 keretrendszer alapjai: jelenetek, sprite-ok, ütközésvizsgálat, kamera effektek.
4. gyakorlat
Audio kezelés, tween animáció, sprite interakciók.
5-6. gyakorlat
Spritesheet animáció, időzített események, több scene kezelése.
-
-
Spritesheet adatai:
frame size: 97 x 83 px
margin: 1 px
spacing: 1px
7-8. gyakorlat
Fizikai motor, testekre ható erők, ütközés- és átfedésvizsgálat, platformer mechanika.
-
-
-
Player spritesheet: 28x30px, 1px margin, 1px spacing
Fire spritesheet: 20x21px, 1px margin, 1px spacing
Hasznos linkek a beadandóhoz